Každý z nás zažil situaci, kdy před dovolenou onemocní dítě a nebo nám děti onemocní již na dovolené a máme ztíženou dovolenou, prožitky, špatnou náladu a stres. Právě pro tyto situace nabízíme možnost pojištění. Tedy nejen pro případ zrušení pobytu a proplacení storna, ale i pro případy, kdy onemocní kdokoliv z rodiny při pobytu.
Veškeré základní informace naleznete v základní nabídce pojištění
Pro úplný výčet zde uvádíme i kompletní všeobecné podmínky.
Nabídka druhů pojištění s vysvětlením:
Máte možnost zvolit si úroveň pojištění. Jednotlivé úrovně Vám ve stručnosti popisujeme níže, pro detailní infomace klikněte na odkaz (základní nabídka pojištění)
BASIC
Kolik stojí: 4% z celkové ceny ubytování , spoluúčast je zde 20%. Tedy na příkladu při dovolené za 10.000,-Kč mě stojí pojištění pro celou rodinu 400,-Kč. V případě nemoci vám bude proplacena částka bez 20% tedy 2.000,-Kč.
co obsahuje:
1. pojištění nemoci kohokoliv z členů rodiny, kteří byli uvedeni při objednání dovolené. Prima zpráva je, že k tomuto stačí nemoc jen jednoho člena a vzniká nárok na storno pro celou rodinu. Dříve jsme se již setkali, že se nutili rodiny rozdělovat a vyjet alespoň druhý rodič se zbývajícími rodinnými příslušníky. Nic takové u této pojištovny není aplikováno a jsme za to rádi.
co neobsahuje: pojištění pro případ onemocnění v době dovolené, jakékoliv škody, které způsobíte během pobytu (rozbitá televize, ztráta klíčů, poškození vířivky, poškození nábytku atd.)
STANDART
Kolik stojí: 5% z celkové ceny ubytování , spoluúčast je zde 20%. Tedy na příkladu při dovolené za 10.000,-Kč mě stojí pojištění pro celou rodinu 500,-Kč. V případě nemoci vám bude proplacena částka bez 20% tedy 2.000,-Kč.
co obsahuje:
1. pojištění nemoci kohokoliv z členů rodiny, kteří byli uvedeni při objednání dovolené. Prima zpráva je, že k tomuto stačí nemoc jen jednoho člena a vzniká nárok na storno pro celou rodinu. Dříve jsme se již setkali, že se nutili rodiny rozdělovat a vyjet alespoň druhý rodič se zbývajícími rodinnými příslušníky. Nic takové u této pojištovny není aplikováno a jsme za to rádi.
2. odpovědnost za škody v ubytovacím zařízení (rozbitá televize, ztráta klíčů, poškození vířivky, poškození nábytku atd.) Výluka je jen u půjčovny kol, kdy se na toto pojištění nevztahuje.
co neobsahuje: pojištění pro případ onemocnění v době dovolené
OPTIMAL
Kolik stojí: 6% z celkové ceny ubytování , spoluúčast je zde 20%. Tedy na příkladu při dovolené za 10.000,-Kč mě stojí pojištění pro celou rodinu 600,-Kč. V případě nemoci vám bude proplacena částka bez 20% tedy 2.000,-Kč.
co obsahuje:
1. pojištění nemoci kohokoliv z členů rodiny, kteří byli uvedeni při objednání dovolené. Prima zpráva je, že k tomuto stačí nemoc jen jednoho člena a vzniká nárok na storno pro celou rodinu. Dříve jsme se již setkali, že se nutili rodiny rozdělovat a vyjet alespoň druhý rodič se zbývajícími rodinnými příslušníky. Nic takové u této pojištovny není aplikováno a jsme za to rádi.
2. odpovědnost za škody v ubytovacím zařízení (rozbitá televize, ztráta klíčů, poškození vířivky, poškození nábytku atd.) Výluka je jen u půjčovny kol, kdy se na toto pojištění nevztahuje.
3. nevyužitá dovolená. Tedy i v případě, že někdo z vás onemocní během dovolené a dostaví se k jakémukoliv zdrav.zařízení pro potvrzení, bude mu i přes setrvání na dovolené proplacena denně částka 1.000,-Kč za ztíženou dovolenou.
co neobsahuje: X, tato varianta obsahuje vše
Jak mohu zaplatit pojištění
- Vystavíme Vám při rezervaci objednávku, kde budou uvedeny všechny varianty s pojištěním i bez pojištění. Postačí uhradit částku uvedenou v objednávce dle toho, co zvolíte a automaticky se po připsání částky na Váš účet aktivuje pojištění. O tomto budete vyrozuměni emailem. K tomu je potřeba uvést v objednávce pouze jméno a příjmení všech, kdo se zúčastní pobytu. Pojištění se platí z celkové částky za pobyt, tedy množství členů rodiny cenu nezvyšuje. Ti, kdo čerpají zaměstnanecké fondy mohou tuto službu nárokovat jako součást pobytové ceny.
Modelové situace:
- Máte uhrazeno požadovanou 1/2 zálohy a zrušíte v období, kdy spadáte pod 50% storna. Od nás obdržíte "stornofakturu", kde bude uvedena částka, kterou jste uhradili a celková částka za pobyt. Tuto "stornofakturu" spolu s potvrzením od lékaře zašlete online na pojišťovnu s uvedením svého čísla účtu, kam mají zaslat plnění. Plnění probíhá zhruba do 7 dní.
- Máte uhrazeno požadovanou 1/2 zálohy a zrušíte v období, kdy spadáte již pod 100% storna. Na náš účet doplatíte zbývající částku. V okamžiku připsání částky se automaticky vystavuje "stornofaktura", kterou Vám zasíláme emailem. Tuto "stornofakturu" spolu s potvrzením od lékaře zašlete online na pojišťovnu s uvedením svého čísla účtu, kam mají zaslat plnění. Plnění probíhá zhruba do 7 dní.